KulturaOpćina Ilijaš

U Ilijašu premijerno prikazan film „Hašim – put u nezaborav“: Gazija je jednog vremena – major Hašim Spahić

Postavlja: Redakcija
Datum objave: 9. okt 2021 @22:15
ID25414

Polaganjem cvijeća i odavanjem počasti na Centralnom spomen obilježju u Ilijašu, jučer je obilježena 27. godišnjica pogibije majora Hašima Spahića. Tim povodom, u Kulturno-sportskom centru Ilijaš upriličena je i premijera dokumentarnog filma ”Hašim-put u nezaborav”, autora Avde Huseinovića, posvećenog komandantu Operativne grupe 1. korpusa Armije Republike Bosne i Hercegovine.

Film ”Hašim-put u nezaborav” na emotivan način i uz dosta dokumentovanih činjenica govori o ilijaškom heroju koji je poginuo 11. oktobra 1994. godine na lokalitetu Moševačkog brda, te o slavnim danima odbrane slobodnih ilijaških teritorija.

6161f81a4e33c

Ovom događaju prisustvovao je i ministar za boračka pitanja Kantona Sarajevo Omer Osmanović, koji je zahvalio autoru i ostalim učesnicima ovog značajnog projekta.

Često dolazim u Ilijaš, u općinu gdje se iznimno njeguje kultura sjećanja, što dokazuje i ova promocija. O majoru Spahiću, od njegovih saboraca, slušao sam samo velike riječi o njegovoj hrabrosti, neustrašivosti da svoj život podredi domovini i naposljetku izgubi svoj život braneći je. Nažalost, ni nakon 27 godina, Hašim Spahić nema svoj spomenik u Ilijašu, koji bi posvjedočio njegovom imenu i djelu. Na kraju bih želio da naglasim da će Ministarstvo za boračka pitanja nastaviti nesebično podržavati ovakve ali i slične projekte, kako ne bismo dali zaboravu naše gazije, kakav je bio major Hašim Spahić”, istakao je ministar Osmanović.

6161f79b9035f

Prisutnima se također obratio i predsjedavajući Predsjedništva Bosne i Hercegovine Željko Komšić, koji je istakao kako je ovo jedinstvena prilika zahvaliti se i pokloniti ljudima koji su dali svoje život, te napomenuti da nam se može ponoviti, ukoliko nismo pametni i mudri.

Jučerašnjem događaju prisustvovale su i sestre i brat rahmetli majora Hašima Spahića, v.d. ministra Federalnog ministarstva za pitanja boraca i invalida OOR-a Mirza Terzo, ratni komandant 1. korpusa Vahid Karavelić, general Rizvo Pleh, kao i ministar komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša KS Enver Hadžiahmetović, te mnogobrojni drugi saborci i prijatelji.

Ispred Fondacije za očuvanje tekovina i dostojanstva odbrambeno-oslobodilačkog rata ministru Osmanoviću uručena je plaketa zahvalnosti zbog podrške ovom projektu. Plaketu su također primili i načelnik općine Ilijaš Akif Fazlić, te Avdo Huseinović, autor filma.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen ovdje krši Vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe i prigovore možete slati na e-mail ilijasnet@gmail.com. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal IlijašNet nema obavezu postupiti po istim.
Stavovi izraženi u tekstu iznad, ukoliko je naveden izvor, ne predstavljaju stavove portala IlijašNet. Komentari na društvenim mrežama ne predstavljaju naše stavove te su odgovornost autora komentara.*
Saopćenja za javnost, dojave, informacije, najave događaja, pitanja i sl. šaljite na e-mail adresu ilijasnet@gmail.com